Reklamacje

Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne zagadnienia dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

Procedura reklamacyjna - UPS
1. Nieterminowe doręczenie   Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamację zawierającą numer przesyłki oraz kwotę roszczenia należy wysła...
śr, 22 Lip, 2015 at 12:35 PM
Procedura reklamacyjna - DHL
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamację zawierającą numer przesyłki oraz kwotę roszczenia należy wysłać do ...
śr, 22 Lip, 2015 at 1:04 PM
Procedura reklamacyjna - K-ex
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamację zawierającą numer przesyłki oraz kwotę roszczenia należy wysła...
śr, 22 Lip, 2015 at 12:19 PM
Procedura reklamacyjna - Fedex
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamację zawierającą numer przesyłki oraz kwotę roszczenia należy wysłać ...
śr, 22 Lip, 2015 at 12:36 PM
Procedura reklamacyjna - DPD
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamację zawierającą numer przesyłki oraz kwotę roszczenia należy wysłać ...
śr, 22 Lip, 2015 at 1:03 PM