Reklamacje

Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne zagadnienia dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

Procedura reklamacyjna - UPS
1. Nieterminowe doręczenie   Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system Apaczka.pl.  W c...
nie, 28 Maj, 2017 at 5:12 PM
Procedura reklamacyjna - DHL
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system Apaczka.pl.  W...
nie, 28 Maj, 2017 at 9:58 PM
Procedura reklamacyjna - Geis
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system Apaczka.pl.  W celu...
nie, 28 Maj, 2017 at 10:08 PM
Procedura reklamacyjna - FedEx
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system Apaczka.pl.  W cel...
nie, 28 Maj, 2017 at 10:02 PM
Procedura reklamacyjna - DPD
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system Apaczka.pl.  W celu...
nie, 28 Maj, 2017 at 10:07 PM