Reklamacje

Tutaj znajdziesz wszystkie potrzebne zagadnienia dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji

Procedura reklamacyjna - UPS
1. Nieterminowe doręczenie   Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system.  W celu złożeni...
pon, 26 Luty, 2018 at 8:36 PM
Procedura reklamacyjna - DHL
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek należy składać poprzez system. W celu złożenia re...
pon, 26 Luty, 2018 at 8:42 PM
Procedura reklamacyjna - Geis
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system.  W celu złożenia r...
pon, 26 Luty, 2018 at 8:45 PM
Procedura reklamacyjna - FedEx
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system.  W celu złożenia r...
pon, 26 Luty, 2018 at 8:50 PM
Procedura reklamacyjna - DPD
1. Nieterminowe doręczenie Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacje dotyczące przesyłek  należy  składać poprzez system.  W celu złożenia r...
pon, 26 Luty, 2018 at 8:53 PM