W przypadku, gdy błędnie zaadresujesz przesyłkę, masz do wyboru następujące opcje:


Kurier nie odebrał jeszcze twojej przesyłki: anuluj zlecenie w systemie i załóż nowe z poprawnymi danymi adresowymi.


Kurier odebrał przesyłkę: zgłoś mailową dyspozycję na adres: pomoc@apaczka.pl. W temacie maila wpisz "PRZEADRESOWANIE - numer listu przewozowego".
W treści maila należy podać nowy, poprawny adres doręczenia. Przeadresowanie przesyłki wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości podstawowej opłaty za przesyłkę.


Ważne! 

Dyspozycję przeadresowania można zgłosić dopiero po dotarciu przesyłki na magazyn doręczający. Należy pamiętać, że nie ma gwarancji wykonania dyspozycji przeadresowania. Przewoźnik zrealizuje ją w miarę swoich możliwości operacyjnych.