Powiadomienia e-mail można ustawić w Panelu Klienta w „Ustawieniach domyślnych” oraz na platformie sklepowej.


Zobacz, jak zmienić powiadomienia z Panelu Klienta Apaczka:


1. Zaloguj się do Apaczka.pl i w menu bocznym wybierz zakładkę "Ustawienia domyślne". 

Następnie wybierz pole "Moje ustawienia domyślne". 



2. W polu "Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki" sprawdź ustawienia e-mail.



Ważne! Ustawienia powiadomień z platformy sklepowej mają pierwszeństwo przed ustawieniami z serwisu Apaczka. pl. Ustawienia są niezależne od siebie. Na przykład, na Apaczka.pl mamy wyłączone wszystkie powiadomienia, natomiast są włączone w ustawieniach sklepu. Nadając przesyłkę przez integrację powiadomienia dotyczące tej przesyłki będą wysłane zgodnie z ustawieniami sklepu.


Uwaga! Niektóre platformy nie dają możliwości zmiany ustawień. Szczegóły dostępne na danej platformie.