Pobrania są zawsze zwracane na rachunek bankowy, aktualny w momencie złożenia zlecenia. Dlatego, nawet po zmianie numeru rachunku bankowego, może się zdarzyć, że część pobrań za stare przesyłki trafi jeszcze na poprzednie konto.

Aby sprawdzić na jakie konto zostaną przesłane pieniądze za przesyłkę, należy w panelu Klienta wybrać zakładkę „Pobrania" w menu bocznym. 


Dodatkowo, jeśli nowy numer rachunku nie został ustawiony jako domyślny, automatycznie będzie się przypisywał poprzedni numer rachunku. Aby to sprawdzić, zaloguj się do Panelu Klienta, kliknij w zakładkę „Moje ustawienia”, następnie wybierz pole „Domyślny numer rachunku bankowego”.



1. „Zaloguj się” do panelu Klienta i wybierz zakładkę „Moje ustawienia” w menu bocznym.


2. Wybierz pole „Moje ustawienia domyślne”.



3. W sekcji „Domyślny numer rachunku bankowego”, sprawdź, jaki numer rachunku jest ustawiony.



Uwaga! W przypadku  składania zleceń przez API (korzystając z integracji, np. ze sklepem internetowym home.pl), upewnij się, czy w panelu sklepu jest podany prawidłowy numer rachunek do zwrotu pobrań.


Jeśli posiadasz sklep  na zintegrowanej z Apaczka platformie musisz pamiętać o tym, że również w danym  sklepie należy zmienić swój numer rachunku

Brak zmiany rachunku bankowego na platformie będzie skutkował tym, że płatności realizowane za przesyłki pobraniowe realizowane za jego pośrednictwem, BĘDĄ dalej wpływały na stary numer rachunku bankowego.